zondag 28 augustus 2011

Op een zondag in het huis in de straat


Dan schrijf ik mij in voor weer een jaartje Hedendaagse dans.


Dan maak ik samen met Dennis een lekkere frangipanetaart. Dat ik mijn oven nog niet helemaal gewoon ben,  kan u zien aan het iets harder gebakken stuk. Het is een excuus zoals een ander, ik weet het.



Dan eten wij daar natuurlijk ook van. 't Zou zonde zijn het niet te doen.


Dan weet Dennis niet goed of hij ridder of brandweerman wil zijn.


Dan doet Iris haar best om te lachen voor de foto. Helaas lukt dat nog niet zo goed. Maar er wordt aan gewerkt.



2 opmerkingen:

  1. Die frangipannetaart ziet er heerlijk uit! Daar ben ik dop op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die maken wij hier ook geregeld, super snel klaar (zo vind k t best;) & super lekker! wat een schoon kindjes! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...