zondag 23 oktober 2011

Count your blessings


Deze week werd ik blij

van Dennis die samen met mij een pompoen uitholde. En het resultaat van ons harde werk (de gaatjes maakten we met een appelboor).
van Iris die speelgoedjes begint vast te grijpen en ermee begint te spelen. En dat gaat er soms hevig aan toe. Ze heeft mijn temperament denk ik.
van de regen die ik op een ochtend uit de wolken zag komen. De natuur is toch iets schoons hè.
van Dennis zijn fantasie, linksonder ziet u dus een mannetje uit boetseerklei. De overeenkomsten zijn vrij duidelijk, nietwaar.
van zelfgemaakte pizza met Dennis als souschef. We hingen alle twee vol bloem maar dat maakt het juist zo plezant.

Meer zegeningen kan je bij Anki zien.

1 opmerking:

  1. dat vinden die kinders toch heel plezant hee, pompoenen uithollen ;) die pizza ziet r ook super uit ... & die kleine spruit die zich daar in haar stoeltje flink amuseert, zalige fotoos! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...