donderdag 1 december 2011

Give away

December vind ik de leukste maand van het jaar. Niet alleen Sinterklaas, Kerstmis en Oudjaar, maar ook mijn verjaardag wordt gevierd. En dat is een goede gelegenheid voor een eerste Give Away, vind ik.
Wat kan u winnen?
Een lap stof, een stukje lint (op de foto is het dubbelgeplooid) en een boekje over schorten.
En hoe kan u meedoen?
Een reactie achterlaten en volger zijn of worden.
Een linkje op je blog zetten mag maar moet niet.

U kan meedoen tot 18 december (want dan is het mijn verjaardag)
Een onschuldige kinderhand zal een winnaar trekken op 19 december.

Veel succes!

42 opmerkingen:

  1. hip hip hoera, alvast nen dikke proficiat! voor die leuke spullekes wagen we graag een kanske! veel plezier met je eerste give-away & wij wachten vol spanning af! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi alvast gefeliciteerd en leuk ik doe graag mee,
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. En dat boekje, nog nooit van gehoord.
    Ik doe graag mee en plaats een linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd spannend zo een eerste :0)
    En veel plezier met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast op voorhand een dikke proficiat voor je verjaardag!
    En ik wil ook graag een kansje wagen. Ik zet een link op onze blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast een fijne verjaardag. Door deze give-away begin je nu al een beetje te verjaren ... Ik doe graag mee, ben benieuwd wat er allemaal in dat boekje staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkige verjaardag, leuk iemand die cadeautjes uitdeelt op z'n eigen feestdag. Dat boekje trekt me ook wel aan:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk stiekem dat december jouw favoriete maand is, al die leuke feesten! En met deze give away start je verjaardag eigenlijk al een beetje vroeger :) HIEPERDEPIEP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hiep hiep hoera, alvast gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel succes met het uitblazen van alle kaarsjes op de taart!!! En ik doe graag mee met deze leuke give away en ik word volger!
    Groetjes, Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil graag medoen.
    Erg leuk. Mijn naam is ook Sarah, ik ben jarig op 17 december hahahahah erg teovallig.Leuke blog heb je ik ga een linkje plaatsen!!!

    groetjes

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n leuke give-away!!! Ik doe heel graag mee! Alvast een heel gelukkige verjaardag! December is een goede maand hé :-). Vandaag ben ik ook jarig en voor die gelegenheid heb ik ook een give-away geplaatst! Ik plaats ook een link op mijn blog! En nu maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alvast gefeliciteerd, leuke en gezellige maand om jarig in te zijn.
    Leuke give-away, maak graag een kansje.
    Heb me net als volger aangemeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook mee! Je lijkt wel Sinterklaas, zelf jarig en dan cadeautjes weggeven!
    Komt goed uit want ik vind cadeautjes altijd leuk!!!
    Ik sluit me aan als nieuwe volger!
    Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat mooi, ik doe graag mee...
    Ik zet ook een linkje op ons blogje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat een schattig, gezellig blogje heb je hier :o) toen ik erop kwam had ik direkt zin in een kop warme chocomelk (die ik dan seffens ook maar ga nemen :o)) ...

    Hoe dan ook, in mijn give-away ontdekkingstocht kwam ik op je site uit en ik doe graag mee :o) ... ik word volger en maak reclame op mijn site en ik kijk uit om nog meer tasjes chocomelk hier te komen drinken :oD (en misschien kan ik ze dan wel maken met ee mooi schortje aan hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk blog heb ik zo toevallig ontdekt. En nog met een give-away ook.
    Ik ben gelijk volger geworden, ik doe graag mee met je give-away en ik zet een link op mijn blog aankleedpopje.blogspot.com.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    Via via kwam ik hier terecht! En zag ik deze leuke give away. Alvast een dikke proficiat met je verjaardag morgen. En graag doen we mee met je give away! Dat boekje daar zou ik mijn neus wel eens willen insteken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sorry zie dat je verjaardag zondag is en niet morgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alvast een heel gelukkige verjaardag gewenst! ...met lekkere chocoladetaart (van diene goeie, smeuïge, die keihard vult, maar waarvan je toch een stuk extra neemt :) ) en keiveel pakjes en wensjes én een leuke give away, waar ik graag aan meedoe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd, nog net op tijd doe ik graag mee
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...