maandag 30 juli 2012

Holiday Give away #5

Deze keer valt er hier een stofke te winnen. Ik verloot een lap stof van 170cm op 71cm. Ik weet niet of ge het goed kunt zien op de foto, maar het is stof die zo wat gefronst is. Ze rekt ook wat mee.


Dus weer hetzelfde, tot en met zondag hebt ge tijd om hier een reactie achter te laten. En laat deze keer ook eens achter waar ge echt schrik van hebt. Iets waarbij ge echt doodsangsten uitstaat, waarbij het zweet u al op de neus komt te staan bij de gedachte alleen al. Waarvan ge huivert, siddert en beeft.

Ik begin echt te panikeren wanneer iemand mij in zijn nek zet. Mijn vriend had dat een paar weken geleden eens gedaan. Ik schoot in paniek en ben gewoon beginnen wenen van de schrik. Hij had zijn lesje wel geleerd. Ge moet weten, toen ik in het zesde leerjaar zat, kroop ik op de speelplaats eens in de grootste van onze klas haar nek. En smakte ik een paar minuten later op de grond. Met de borst kin vooruit. En deugd dat dat deed. Not! Het was een schoon zicht, naar 't schijnt.
Gelukkig maar drie draadjes, maar ik had toch goed de schrik te pakken. En nog altijd. 
Voor mij dus geen carrière als cheerleader. Toeme toch!

Leg uw zieltje eens bloot. Tenzij het u teveel schrik bezorgt, dan moogt ge uw joker inzetten.




9 opmerkingen:

  1. gewoon...van dikke spinnen (zeker als er haar op staat) maar eigenlijk ook van veel te drukke supermarkten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee...
    Waarvoor ik schrik heb? Waarvoor elke mama (denk ik) schrik van heeft, dat er iets ergs met mijn jongens zal gebeuren. Of met mijn man natuurlijk.

    Anders... van grote spinnen, krijg ik de kriebels...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi stofje! Ik ben bang van struisvogels (maar ook van een pauw of emoe), en mijn kinderen pesten mij daar uiteraard graag mee :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben bang van dikke spinnen en van ongewone geluiden 's nachts, dan denk ik direct aan inbrekers en breekt het zweet me uit en slaap ik niet goed meer.Ooit eens 's nachts opgestaan om te kijken of alles in orde was. We hoorden een raar geluid, schoten wakker en als ik 's morgens in de badkamer kwam , was het de eend met zuignapjes die van de muur was gekomen en in bad was gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eigenlijk ben ik nergens bang van , alleen om 'te sterven...' Ik mag er niet aan denken of ik word er "creepie" van...Echt misselijk! Ook nu terwijl ik dit typ, breekt het zweet me uit en denk ik al weer wat ik straks zal doen om die gedachten kwijt te spelen...
    Leuk stofje trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook graag mee voor dit stofje. Ik krijg het moeilijk in de buurt van scharen en van hete vuren. Een schaar gebruiken is geen probleem, maar als ik van iemand een schaar moet aannemen of vrij dicht bij iemand ben die met een schaar bezig is, dan is dat soms wel moeilijk. Dit komt voort uit mijn jeugdjaren. Enja, die hete vuren, als klein meisje kon ik het nooit laten om toch maar eens aan het vuur te voelen of het effectief wel warm was wanneer mijn ouders zeiden dat ik er niet aan mocht komen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi stofje ik doe ook graag mee,
    Ik vindt wespen een verschrikking, ik kan zomers dan ook in de wespen tijd niet lekker op een terrasje zitten, want het zweet breekt me aan alle kanten uit. Ik zie ze al op afstand aan komen en ik begin al te kijken welke kant ik op kan rennen (en ook nog gillend als het heel erg is, zie je iedereen kijken wat doet zij nou!) Ik heb wel een gehad dat ik drie wespen in de huis kamer had, en ik had toen twee katten, die liet ik bij die wespen in de kamer en trok de deur dicht en dan met een stoel door het boven raampje kijken of die katten de wespen zouden vangen zo dat ik weer naar binnen kon. (zielig toch voor die katten, maar zo bang ben ik er voor)

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o, wat een leuk stofje . IK ben heel erg bang voor muizen.
    Zo, bang dat mijn leerlingen ooit eens een grapje hebben uitgehaald met een nepmuis onder mijn bureau en de juf ineens gillend op het bureau stond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook fan van dit stofje.
    Waar ik schrik van heb??? Ik ben doodsbenauwd van water...in een zwembad, zodra ik het gevoel of nog maar het idee heb dat ik geen grond meer onder mijn voeten zou voelen of dat ik mij nergens kan vasthouden, slaagt de paniek toe...Het is een wonder te noemen dat mijn wederhelft mij tijdens onze vakantie in 't zwembad heeft gekregen, maar hij moet geen rare capriolen beginnen uithalen of ik schreeuw het ganse zwembad bij elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...