dinsdag 24 juli 2012

Springstof

Sommigen onder jullie weten misschien dat ik rope skipping training geef en voor het nieuwe jaar zou ik graag een nieuwe tas maken. Daarvoor ben ik dus op zoek naar leuke stof met springtouwen of springende mensen/kinderen op.

Ik vond al wat kanshebbers bij Spoonflower, maar het zou leuk zijn moest ik iets dichter in de buurt vinden. En omdat ik weet dat er dames onder jullie zijn die de stoffencollecties bijna vanbuiten kennen, roep ik jullie hulp in.

Dus als iemand van jullie weet waar ik zo'n stof kan kopen, ge zou er mij veel plezier mee doen!

6 opmerkingen:

  1. Dat heb ik altijd willen doen, rope skipping, toch iets te vermoeiend voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al eens getelefoneerd naar stoffen van leuven in Wetteren? Die zullen wel weten of ze iets in hun gamma hebben die jou kan dienen en het is daar nu uitverkoop. Ik zou zeggen: waag je kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas geen tip voor een stofje... (mocht ik toevallig iets tegen komen dan hoor je het).
    Maareh, rope skipping en dan ook nog eens als trainster...wauw! Daar wordt een mens lekker fit van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien moet je eens gaan neuzen in de modecoupon (Sint-Niklaas) bij de stalenboeken, je kan die stoffen laten bestellen, veel keus, bij de interieusstoffen ook een neuzen, de gewone stofjes voor kledij kan ook, maar voor een tas mag het wat stevige. Ik loop er een paar keer door en vind er meestal wel mijn ding en betaalbaar. En anders eens naar Gent gaan met vriendinnen, er zijn daar in de buurt van de sleepstraat wel wat stoffenwinkeltjes te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een leuk adresje:De Toffenkamer in Gent http://destoffenkamer.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O daar vraag je wat, ben benieuwd of je wat vindt?!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...