zondag 18 november 2012

Ain't no mountain high enough...

Gaan wandelen doen wij eigenlijk veel te weinig. We doen dat nochtans graag. Maar deze middag trokken we onze jassen aan en gingen op pad. 

Op het maïsveld achter ons huis vond Dennis iets. Volgens hem de staart van een paard. Een stuk touw dus.


Maar dan, hét hoogtepunt (letterlijk en figuurlijk) van de tocht. Wat is er nu plezanter dan een hele grote berg zand langs de kant van de weg te vinden. Ik had echt spijt dat ik mijn botten niet aanhad. Ik zou mij ook geamuseerd hebben.



Gelukkig had Iris haar peter zijn wandelschoenen aan zodat zij ook op de berg kon. Want als haar broer dat mag, wilt ze dat ook hè. Hoe zoudt ge zelf zijn.






Hebben jullie ook zo genoten van deze mooie zondag? Weer opgeladen voor de week?
Wij wel hoor!

11 opmerkingen:

  1. Wij maakten kampvuur in den hof, genieten! Wat een leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er uit als een heerlijke zondag. Een fijne week deze week!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha ....lui binnen gezeten, maarre nu wel volop van jou mooie foto's genomen en mee genoten ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iris ziet er geweldig uit met haar gehaakte muts en cape. Zalig gaan wandelen, kan zo een deugd doen. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 5.5 km gaan lopen, dan kast verhuizen, vinger enorme zeer gedaan, zat geklemd tussen kast en trap en dan niks meer...moest echt bekomen van de pijn !
    Nu dekentje en zetel....
    Wat een koddig kind, je dochter!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke foto's! Er op uit gaan is zo fijn; de kinderen genieten; even de benen strekken; frisse lucht opsnuiven en dan thuiskomen in een warm huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wij ook hoor , een modder wandeling aan de Paardenmelkerij in Laarne .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geef een kind (lees kwajongens), een berg zand, stokken en modder en ge hoort dat niet meer, wij hebben iets gelijkaardig gedaan denk ik maar dan zonder berg, ik had ook modderkinders en een klodderhond :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...