zondag 18 januari 2015

Zo zoon, zo vader

Het laatste nieuwjaarcadeau in de rij. Eentje voor mijn vader. Een paar keer per jaar gaat hij met de hondenclub op weekend. Uitwaaien aan zee met de honden erbij bijvoorbeeld. En als je op weekend gaat, heb je iets nodig om uw toiletspullen in te doen. Een toiletzak leek mij dus een ideaal cadeau (met een cadeaubon erbij een volwaardig nieuwjaarscadeau).



Ik nam een receptje uit Zo Geknipt 2, van het kokerfestival. Een paar puntjes die ik volgende keer beter wil afwerken, maar voor de rest een geslaagde toiletzak vind ik. Volgende keer span ik de elastiek ook iets minder aan. Het was op bepaalde momenten niet makkelijk te hanteren tijdens het naaien. Maar ach, dat weten we dan ook weer.



De stoffencombinatie is dezelfde als degene die ik gebruikte voor mijn broer zijn toiletzak. Never change a winning team.
De lange rits kocht ik bij Something naais.

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...