woensdag 24 juni 2015

Lasting leaves maal 3

Afgelopen Gestikte wijvenweekend maakte ik redelijk wat dingen. Ik begon toen zelfs al aan de juffencadeaus. Kwestie van deadlinestress op het einde van het jaar te vermijden.


Dennis zit in het eerste leerjaar. Een deel van de week zitten ze met de hele klas samen, in 1A. De rest van de week zit Dennis met de helft van zijn klas bij de kinderen van 1B. De juf uit die klas was een hele tijd afwezig waardoor die klas dus een vervangjuf had (die nu iemand vervangt in 1C, volgt u nog?). Het komt er dus op neer dat Dennis 3 juffen heeft gehad afgelopen jaar.


Eén voor één lieve, geduldige juffen. Die ik allemaal een cadeautje gun.

Ik neusde in mijn kast en vond 2 stoffen van de eerste collectie van Soft Cactus. Daar maakte ik tijdens het weekend al twee tassen mee. Voering kocht ik toen bij Pieke wieke.



Nadien, thuis, bestelde ik de derde kleur van de Lasting Leaves. En daar maakte ik nog een derde tas uit. Alledrie dezelfde opvouwbare tas uit Zo Geknipt 2. Daar kan een juf volgens mij wel iets mee doen.
Dat het hoekje bij 1 van de tassen langs de andere kant zit, geeft niet veel. Eigen interpretatie enzo.



Ik liet Dennis er nog een kort briefje bij schrijven en dan was deze 'lading klaar'. Ik maakte tijdens het Gestikte Wijvenweekend ook het cadeautje voor Iris haar juf, maar da's voor een andere blogpost.

14 opmerkingen:

  1. Mooie kado's! En niet alleen hier dus dat geschuif met juffen, haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is me weer voor zenne, schoon kodokes dus :-)
    Hier word er ook een juf mee verwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is iets met al die juffen :) Maar ze zullen wel heel content zijn met zo'n schone tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een tof kadootje! en zo lief dat je voor elke juf wat maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou content zijn ..gaf ik nu maar les in de lagere school :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je in het secundair geen creatieve cadeautjes krijgt...
    Mooie tassen zijn dat!

    Bedankt ook voor het haakboekje, het zat gisteren in de bus! Superleuk pakketje...

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het toegekomen? Gelukkig! Ik was al bang dat het verloren was geraakt.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...